Nyheter > Lättläst krisinformation om coronaviruset saknas

Lättläst krisinformation om coronaviruset saknas

mars 16, 2020

Det saknas lättläst krisinformation om coronaviruset. Det menar Berit Robrandt Ahlberg, förbundsordförande för Afasiförbundet. Läs mer på mynewsdesk hemsida:

Dela inlägg

Relaterade inlägg

Nyheter
augusti 12, 2026

Paraffinbad – en stunds värme för händer och fötter

Torsdagen den 27 augusti klockan 14.00–16.00 startar höstens paraffinbad för händer och fötter. Därefter fortsätter aktiviteten varje vecka. Paraffinbadet…
Nyheter
augusti 11, 2026

Följ med till den gröna oasen vid Vinterviken när hösten börjar göra sitt intåg

Välkommen till en avkopplande och naturnära utflykt till Vinterviken som är en grön oas strax utanför centrala Stockholm. När…
Nyheter
juli 3, 2026

Regionens politiker möttes i en viktig utfrågning inför valet 2026

Så vill partierna förbättra vardagen för personer med funktionsnedsättning. RTP-S var en av arrangörerna. Se politikerutfrågningen här. Klicka här….