På grund av coronapandemin tvingas Rehab Station Stockholm att stänga sitt gym för besökare. Det innebär att de tider som Personskadeförbundet RTP-S har på måndagar, onsdagar och lördagar ställs in. Gymmet kommer att vara stängt under januari månad. Eventuellt öppnar gymmet igen i februari. RTP-S kommer fortlöpande att ge information om Rehab Station Stockholms förhållningsregler. Följ RTP-S hemsida och Facebooksida.
Kalendarium > Rehab Station Stockholms gym stänger
Rehab Station Stockholms gym stänger
Datum
januari 10, 2022
Plats
-
Anmälan
-
Kontaktperson
-
Dela aktivitet
Kalendarium
augusti 17, 2026
OBS nya tider. Nu äger träffarna rum en gång i månaden. Datum: Augusti 17….
juni 8, 2026
Träningen på Aleris Rehab Station Stockholm. Från och med vecka 24 till och med…